Sunday, March 15, 2020

ابعاد مارکتینگ

ابعاد مارکتینگ :
باﺯﺍﺭ ﮔﺮﺍﯾﯽ : عبارت است از  همگام بودن، تمایل داشتن و گرایش به مشتری و روند بازار.
ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺷﻨﺎﺳﯽ : تحقیقات بازاریابی و بررسی بازارها برای شناخت هرچه بهتر بازار هدف.
ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ : یافتن بازار هدف و بخش بندی بازارها برای رسیدن ﺑﻪ ﻣﻔﯿﺪﺗﺮین و ﻣﻮﺛﺮﺗﺮین راه و روش برای جذب مخاطب.
ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺎﺯی : ایجاد و افزایش سهم بازار ،ساختن تصویر مناسب،یافتن جای دلخواه در بازار.
ابعاد مارکتینگ
ابعاد مارکتینگ
ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮔﺮﺩی : ویترین گردی جهانی، حضور در صحنه مبادلات و بازارها،اطلاعات و ارتباطات بازار.
ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﻨﺠﯽ : مقایسه و ارزیابی گذشته و حال،خود و دیگران برای ترسیم آینده.
بازار داری : افزایش یا حفظ مشتریان ( خلاقیت و نوآوری).
ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮔﺮﻣﯽ : آمادگی برای رقابت،حضور در صحنه بازارها،و نمایشگاه ها،انجام تبلیغات و ترفیعات و تشویقات.
ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮔﺮﺩﺍﻧﯽ : یعنی مدیریت بازار یا اداره کردن بازار از طریق مدیریت محصول، قیمت، توزیع، ترفیع و … .
برای درخواست مشاوره‌های تخصصی به بخش ” تماس با ما “ مراجعه فرمایید یا ” اینجا “ کلیک کنید.

No comments:

Post a Comment